Intrebari frecvente despre anvelope/cauciucuri oferite de PneuNet

  1. Intrebari generale
    1.1. Cine este PneuNet.ro?
    1.2. Ce este newsletter-ul PneuNet.ro?
    1.3. PneuNet.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
    1.4. Nu sunt in tara. Pot trimite o comanda de anvelope?
    1.5. Imi doresc un model de anvelopa care nu este in stoc. Ce pot sa fac?
    1.6. Unde va pot telefona?
    1.7. Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
  2. Comanda si livrare
    2.1. Cum caut un produs pe PneuNet.ro?
    2.2. Sunt persoana juridica. Pot sa comand?
    2.3. PneuNet.ro are oferte pentru flote?
    2.4. Care sunt metodele de livrare?
    2.5. Care sunt tarifele de livrare?
    2.6. Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
    2.7. Pot sa intarzii expedierea coletului pe anvelope pe care l-am comandat?
  3. Plata
    3.1. Care sunt modalitatile de plata?
    3.2. PneuNet.ro accepta plata de pe un card bancar?
    3.3. Ezit sa platesc online. Ce se poate intampla cu cardul meu?
    3.4. Pot cumpara anvelope de pe site daca nu am card sau nu doresc sa-l folosesc?
    3.5. Am un card si vreau sa platesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
    3.6. Pot sa platesc in rate?
    3.7. Cum se foloseste voucher-ul la serviciile de montaj PneuNet.ro?
  4. Intrebari despre retur,cazurile de garantie si reclamatii

1.1. Cine este PneuNet.ro?
PneuNet.ro este un magazin online de anvelope dezvoltat din dorinta de a imbunatati comertul online in acest sector si de a crea un concept eficient pentru utilizatorii nostrii. Ne-am propus sa vindem anvelope low budget si anvelope premium de la majoritatea producatorilor de cauciucuri la un pret accesibil. Importanta garantarii serviciilor in comertul online este esentiala si astfel am creat un blog pentru a va ajuta sa va informati si sa faceti alegerea potrivita atunci cand veti cumpara anvelope. De asemenea usurinta cu care puteti achizitiona anvelopele nostre, diversitatea modalitatilor de plata din care puteti alege si calitatea informatiilor prezentate pe site-ul www.pneunet.ro, sunt elemente cheie ce granteaza calitatea serviciilor noastre.
Date fiscale
S.C. Bibaco TotalS.R.L
RC.: J32/554/2015
CUI: RO 346 273 82

Cont: RO 36 INGB 0000 9999 0507 5885
Banca: ING BANK NV

1.2. Ce este newsletter-ul PneuNet.ro?
Newsletter-ul PneuNet.ro este un e-mail trimis la un anumit interval de timp, care informeaza despre noutatile, ofertele speciale si/sau reducerile de pret ce au loc pe nostru. La newsletter va puteti abona/dezabona oricand in mod independent si automat. Detalii despre metoda de dezabonare sunt prezente la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de PneuNet.ro. Scriptul care gestioneaza acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea impotriva vointei dumneavoastra si pentru a lupta impotriva SPAM-ului.

1.3. PneuNet.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
Da, PneuNet.ro are oferte speciale pentru clientii sai. In cele mai multe cazuri PneuNet.ro va face public pe site in zona de Promotii ofertele speciale sau reducerile de pret la anumite modele de anvelope. Exista insa si oferte special concepute care sunt destinate numai vechilor clienti sau abonatilor la newsletterul nostru.

1.4. Nu sunt in tara. Pot trimite o comanda de anvelope?
Bineinteles. Pentru a inregistra comanda trebuie sa completati formularul de comanda cu adresa destinatarului din Romania si sa alegeti una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online cu card bancar (Visa, Visa Electron, MasterCard, etc indiferent de valuta in care este emis), plata prin ordin de plata (OP).

1.5. Imi doresc un model de anvelopa care nu este in stoc. Ce pot sa fac?
In momentul in care nu ati gasit modelul de anvelopa pe care il cautati, va rugam sa ne contactati folosind unul dintre numerele din sectiunea Contact sau sa veniti la sediul nostru din Str.Blanarilor 4/15, Sibiu. Un consultant PneuNet.ro va prelua cererea si vom incerca in cel mai scurt timp sa gasim o solutie eficienta pentru dumneavoastra.

1.6. Unde va pot telefona?
Pentru a intra in legatura cu noi va putem la dispozitie urmatoarele numere de telefon:
Comenzi si infomatii:
Mobil: 0769.078.310
Program: Luni – Vineri: 8:00 – 18:00

1.7. Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
In cazul in care nu ati gasit un raspuns la intrebarea dumneavoastra puteti sa ne contactati fie folosind unul dintre numerele de telefon din sectiunea Contact, completand formularul din sectiunea Sugestii si reclamatii sau prin e-mail la office@pneunet.ro.

2.1 Cum caut un produs pe PneuNet.ro?
Daca stiti denumirea anvelopei cautate, introduceti-o in casuta de cautare situata pe fiecare pagina in dreapta sus langa simbolul lupa. Folosind functia de cautare situata pe pagina principala din partea stanga puteti gasi anvelope in functie de urmatoarele criterii: dimensiune anvelopa, sezon, producator anvelope, dupa masina, dimensiuni uzuale si calculator anvelope (daca doriti sa schimbati dimensiunea cauciucurilor). Folosind functia de cautare avantasata puteti folosi criterii extra de cautare precum destinatie, indice viteza, indice sarcina, caracteristici anvelopa, pret si promotii.

2.2. Sunt persoana juridica. Pot sa comand?
Da. Va rugam sa completati in formularul de comanda datele si adresa firmei pentru care va fi facuta factura fiscala si sa alegeti una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata in numerar la sediu, plata cu card bancar la sediu (Visa, Visa Electron, MasterCard, etc), plata online cu card bancar (Visa, Visa Electron, MasterCard, etc), plata prin ordin de plata (OP) si plata la livrare.

2.3. PneuNet.ro are oferte pentru flote?
Da. Pentru a primi o oferta personalizata va rugam sa completati formularul din sectiunea Achizitii corporate si unul dintre consultantii nostrii va prelua cererea dumneavoastra si va va oferi o oferta personalizata in cel mai scurt timp. Pentru o acuratene a informatiei va rugam sa completati cu informatii cat mai exacte.

2.4. Care sunt metodele de livrare?
Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei cu ajutorul serviciilor de curierat rapid oferite de DPD, printr-un agent PneuNet.ro in Sibiu sau prin ridicarea personala de la sediul.
Prin curier rapid DPD ca metoda de expediere, putem avea o durata a expedierii de 24-72 de ore lucratoare, cu livrarea coletului la adresa dorita de dumneavoastra (Sibiu sau alte localitati). Prin agentul PneuNet.ro ca metoda de expediere, putem avea o durata a expedierii de 24 de ore lucratoare, cu livrarea coletului dumneavoastra in Sibiu. Termenul de livrare variaza in functie de ora la care se face comanda si nivelul comenzilor. Prin ridicare personala de la sediu ca metoda de expediere, le oferim clientilor nostrii posibilitatea de a veni la sediul nostru de pe str. Blanarilor 4/15, Sibiu pentru a ridica produsele comandate.

2.5. Care sunt tarifele de livrare?
Costuri transport in Sibiu:
– 10 lei /buc la  comanda mai mica de 4 anvelope
– transport gratuit la achizitionarea a minim 4 anvelope de turisme/4×4/SUV si jante*
* pentru a putea beneficia de transport gratuit contravaloarea comenzii trebuie achitata numerar la livrare/sediu, prin ordin de plata sau plata online card debit.

Costuri transport :
– taxa transport este 10lei /anvelopala o comanda mai mica de <4 anvelope si se achita de catre client la primirea produselor. Valoarea totala a comenzii se comunica de catre agentii de vanzari PneuNet.ro.
– transport gratuit la achizitionarea a minim 4 anvelope de turisme/4×4/SUV si jante*
*pentru a putea beneficia transport gratuit contravaloarea comenzii trebuie achitata numerar la livrare (ramburs), prin ordin de plata sau pentru plata online prin card de debit. Localitatea de livrare trebuie sa fie in DPD.

2.6. Cum stiu cand va ajunge pachetul meu? 
In general puteti anticipa aceasta data in functie de modalitatea si locul de livrare ales si daca produsul este sau nu pe stoc. La validarea comenzii unul din operatorii pneunet.ro va va comunica data estimative de livrare.

2.7. Pot sa intarzii data de expediere a comenzii mele?
Da. Pentru a beneficia de aceasta optiune trebuie sa luati legatura cu operatorii nostrii in vederea modificarii termenului de livrare. Dupa ce ati incheiat aceasta etapa comunicati telephonic sau pe email aacest lucru

3.1. Care sunt modalitatile de plata?

  • Prin numerar ramburs
  • Veti plati anvelopele cu numerar la curierul rapid care va aduce produsele direct la dumneavoastra acasa. Plata se va face doar dupa primirea produselor.
  • Prin transfer bancar
  • Daca optati pentru aceasta modalitate de plata, veti primi pe e-mail sau fax o copie dupa factura emisa in contul dumneavoastra inaintea primirii coletului continand produsele comandate. Prin aceasta modalitate se intelege ca dvs. transferati banii inainte de a primi marfa.
  • Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard)
  • Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
    - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
    - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
    Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
  • Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi
  • Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.
  • Prin card de credit emis de Banca Transilvania (Programul Star BT)
  • card Star BT

    Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania.
    Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in 3 RATE fara dobanda.
    Sunt incluse in programul STAR Card cardurile de cumparaturi: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium.

    Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplica aici si platile online devin mai simple ca oricand:
    rate fara dobanda Rate fara dobanda perioada gratie Perioada de gratie de pana la 56 de zile comision zero Comision zero la toate cumparaturile plati sigure pe internet Plati sigure pe internet
    Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.
    numar telefon 0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila
    numar telefon *8028 Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila
    numar telefon 0264.594.337 Apelabil din orice retea, inclusiv international

  • Prin card de credit emis de BCR
  • card BCR

    E usor sa faci cumparaturi cand ai CARDUL BUN DE PLATA de la BCR! Ai RATE fara dobând? si bani inapoi!
    Plateste prin cardul tau de credit BCR pe website www.pneunet.ro si beneficiezi de oferta standard de 3 rate fara dobanda!
    Cine poate plati in rate? Sunt înscrisi automat si gratuit toti clientii care detin unul dintre cardurile de credit BCR înrolate în Program si care, la momentul efectuarii tranzac?iei la comerciantii parteneri ai BCR, solicita facilitatea „Rate fara dobanda”. Cardurile de credit BCR înrolate în Programul de Rate cu 0% dobanda sunt:

    • BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless)
    • BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa
    • MasterCard GOLD EUR
    • BCR Wizz Air MasterCard
    • EPB Platinum sau World Signia MasterCard
    Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata "Online prin card bancar" si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Banca Comerciala Romana prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
    Vrei si tu cardul BUN DE PLATA de la BCR?
    • Aplica acum pe www.bcr.ro sau
    • Trimite SMS la 1780, tarif normal, cu textul “Card” ?i vei fi contactat de catre un operator bancar sau
    • Apeleaza gratuit, non-stop, din orice re?ea na?ional? InfoBCR la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227)
    Spor la cumparaturi!
  • Prin card de credit emis de BRD Finance
  • card BRD Finance

    Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click :
    - alegi produsele dorite
    - alegi optiunea de plata potrivita nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta :
    a) plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile : 0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie, 0% comision pentru tranzactia efectuata.
    b) plata in rate cu 0% dobanda, alegand durata de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.
    Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si optiunile de plata, precum si exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.

  • Prin card de credit emis de Alpha Bank
  • card Alpha Bank

    “Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank (VISA CREDIT, VISA GOLD, COSMOTE MASTERCARD, MASTERCARD CREDIT)"
    Noul serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de cumparaturi in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de cumparaturi de la comerciantii afiliati acestui serviciu.
    Confort - pentru optiunea de plata in rate nu este nevoie sa aplici, sa programezi in avans sau sa faci rost de documente suplimentare. Trebuie doar sa soliciti plata bunurilor cu cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank in numarul de rate dorit si permis de comerciantii parteneri.
    Convenabil - bunuri achizitionate prin optiunea de plata in rate cu cardul fara dobanda. Pentru bunurile astfel achizitionate, pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%.
    Flexibilitate - poti folosi plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card.
    Libertate - esti liber sa folosesti plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine din maximul permis; Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit, iar prin serviciul de debitare directa poti alege ca suma totala datorata sau suma minima de plata, sa fie rambursata automat din contul tau curent deschis la banca, in aceeasi valuta cu cea a cardului.”

3.2 PneuNet.ro accepta plata de pe un card bancar?
Da. Va oferim posibilitatea de a plati la sediu sau online cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro).

3.3 Ezit sa platesc online. Ce se poate intampla cu cardul meu?
Stim ca sistemul de plata online este inca nou in Romania si nu toti utilizatorii opteaza pentru aceasta facilitate din motive de siguranta. Totusi dovada ca plata online este sigura, este insasi existenta acestei modalitati de plata. Pentru a asigura securitatea tranzactiilor online folosim sistemul “3D Secure”.

3.4. Pot cumpara anvelope de pe site daca nu am card sau nu doresc sa-l folosesc?
Da. Puteti alege una dintre celelalte modalitati de plata pe care vi le punem la dispozitie si anume: plata in numerar la sediu, plata prin ordin de plata sau plata la livrare(la curier).

3.5 Am un card si vreau sa platesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
La initierea unei plati online veti fi redirectionat pe o pagina securizata unde veti completa un formular cu informatii legate de cardul cu care veti realiza plata. Pentru a asigura securitatea tranzactiilor online, PneuNet.ro foloseste. Pentru platile online cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) se foloseste sistemul “3D Secure” elaborat de aceste organizatii. Sistemul “3D Secure” asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate, ca si in cazul unor tranzactii realizate la bancomat sau la sediu.

3.6 Pot sa platesc in rate?
Da, PneuNet.ro va ofera posibilitatea achizitonarii de anvelope prin intermediul serviciilor de plata cu carduri Star BT ale Bancii Transilvania, CARDUL BUN DE PLATA de la BCR, carduri emise de Alpha Bank.

4.1 Retur/Politica de retur
Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de pe site-ul www.pneunet.ro, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romana prevede: “Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”. Astfel, clientii S.C. Bibaco Total S.R.L. pot returna produsele in ambalajul original si in aceeasi conditie in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui alt motiv. De asemenea, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului.
“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind una dintre modalitatile din pagina de contact(office@pneunet.ro)

Cum returnezi produsele vandute de PneuNet.ro:
1. Sunati/trimiteti  o cerere de retur la datele de contact Pneunet.ro asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur
2. Alege motivul returnarii si optiunea de retur: Vreau schimb cu acelasi model , Vreau schimb cu un produs diferit sau Vreau banii inapoi.
Daca ai optat pentru optiunea Vreau banii inapoi si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in trrlrfonic sau pe email Te rugam sa ne oferi contul persoanei pe numele careia s-a emis factura sau contul firmei in cazul persoanelor juridice. Costul de returnarea a produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu mentiunea ca de la serviciul de transport ales sa aiba conformare de primire, in cazul in care este necesar. S.C. Bibaco Total S.R.L. va inapoia contravaloarea produselor returnare care indeplinesc conditiile mentionate anterior, in cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului prin aceeasi modalitate de plata prin care s-a achitat contractul daca nu este solicitat altfel de catre client. Mentionam faptul ca suma returnata nu include costurile de transport suportate de client.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit (avand etichetele europene lipite pe fiecare anvelopa). Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice. Dupa comunicarea cu pneunet.ro poti sa returnezi produsele insotite de copie factura si copie certificat de garantie.
Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele:
– anvelope care nu au fost comercializate de S.C. Bibaco Total SRL.;
– anvelope montate si demontate;
– anvelope ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, deformari, intepaturi, taieturi, ruperi de material, sau cu alt defect evident;
– anvelope depozitate necorespunzator.
– anvelope care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala)
In cazul clientiilor cu personalitate juridica termenul de retur este de 2 zile calendaristice.
Produsele cu lipsa de conformitate:

Produsele defecte de nou (D.O.A. – dead on arrival):
Produsele defecte de noi (DOA – Dead on Arrival) vor fi inlocuite cu un produs functional cu conditia notificarii in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Acestea se pot inlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garantie. In cazul in care produsul nu mai este disponibil clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu unul similar la alegerea sa, fie pentru returnarea contravalorii acestuia. Costul de transport in aceasta situatie platit de catre S.C.Bibaco Total S.R.L..  . Se defineste viciu ascuns (Ordonanta nr. 21/1992 Art 2 Alin 21) deficienta calitativa a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscuta si nici nu putea fi cunoscuta de catre consumator prin mijloacele obisnuite de verificare.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la DPD in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.